Από την Ένταξη στην Συνεκπαίδευση. Πρόγραμμα υλοποίησης Συνεκπαίδευσης Ειδικού με Τυπικό Σχολείο


Δημοσιευμένα: Μαρ 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Συνεκπαίδευση τυπικό σχολείο εφαρμογή προγράμματος συνεκπαίδευσης Ειδικού με Τυπικού Σχολείο
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΜΠΙΑΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ
Περίληψη

Η συνεκπαίδευση έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες ένα από τα πιο βασικά θέματα στον εκπαιδευτικό προγραμματισμό των περισσοτέρων χωρών. Σύμφωνα με τον πρώην διευθυντή της UNESCO Federico Mayor, η εκπαίδευση για όλους ή αλλιώς η εκπαίδευση της συμπερίληψης παρέχει σε όλα τα ανθρώπινα πλάσματα την ευκαιρία να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους, να συνεισφέρουν στην κοινωνία, ενώ συγχρόνως η διαφορετικότητα τους εμπλουτίζει αντί να ελαττώνει την αξία τους. Σε έναν κόσμο, συμπληρώνει ο Mayor, που αποτελείται από διαφορετικότητες κάθε τύπου, δεν είναι οι άνθρωποι με δυσκολίες, μα η ίδια η κοινωνία που χρειάζεται ειδική εκπαίδευση με σκοπό να αποτελέσει μια αυθεντική κοινωνία για όλους. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η περίπτωση εφαρμογής ενός προγράμματος ένταξης και συνεκπαίδευσης που υλοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία σε Δημοτικό Σχολείο της Ανατολικής Αττικής  κατά το σχολικό έτος 2016-2017.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΜΠΙΑΣ, 50η Περιφέρεια Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής

Ψυχολόγος - Ειδικός Παιδαγωγός Σχολικός Σύμβουλος 50ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ, Σχολική Μονάδα ΠΕ Αν Αττικής

Ειδική Παιδαγωγός

 Υπ Διδάκτωρ  Πανεπιστημίου Πατρών  Δ/ντρια Σχολικής Μονάδα   ΠΕ Αν Αττικής