1.
Ξενοφώντος Ν, Χοβαρδάς Τ, Ζαχαρία ΖΧ, de Jong T, Pedaste M. H επίδραση ενός εργαλείου διατύπωσης υποθέσεων και ενός εργαλείου σχεδιασμού πειραμάτων στις δεξιότητες διερώτησης που αποκτούν μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όταν εργάζονται σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο μαθησιακό περιβάλλον διερώτησης. cetpe [διαδίκτυο]. 18 Μάρτιος 2022 [παρατίθεται 9 Απρίλιος 2025];1:745-52. διαθέσιμο στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3885