Χαλκίδης Άνθιμος, Γκιόλμας Αριστοτέλης, Στούμπα Αρτεμησία, Κονταξή Μαρία, και Σκορδούλης Κωνσταντίνος. ‘Μπορούν οι μαθητές Γυμνασίου να προσεγγίσουν έννοιες πολυπλοκότητας εργαζόμενοι με τη βιβλιοθήκη μοντέλων της NetLogo; Ευρήματα από μια πρώτη διερεύνηση’. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση 1 (Μάρτιος 18, 2022): 419–426. ημερομηνία πρόσβασης Απρίλιος 12, 2025. https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3849.