Τυροβούζης Π. (2023) ‘Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ MARKETING PLAN ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΤΕΕ. ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΕ. ’, Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, σελ. 474–475. διαθέσιμο στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6101 (ημερομηνία πρόσβασης: 9 Απρίλιος 2025).