Δουκάκης Σ., Μοσκοφόγλου-Χιονίδου Μ. και Ζυμπίδης Δ. (2022) ‘Διερεύνηση του Μετασχηματισμού της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Φοιτητών/τριών στα Μαθηματικά, στο πλαίσιο της Προπτυχιακής τους Εκπαίδευσης και μετέπειτα Σχολικής τους Δράσης, στον άξονα του Προγράμματος Σπουδών’, Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, σελ. 257–264. διαθέσιμο στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4633 (ημερομηνία πρόσβασης: 16 Δεκέμβριος 2025).