Ψύλλος Δ., Αντώνογλου Λ. και Ταραμόπουλος Α. (2022) ‘Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π04 στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση Εικονικών Εργαστηρίων: Η περίπτωση του IrYdium VLab στο Μεικτό Περιβάλλον Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου’, Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, σελ. 284–292. διαθέσιμο στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4320 (ημερομηνία πρόσβασης: 17 Δεκέμβριος 2025).