Δουκάκης Σ.; Μοσκοφόγλου-Χιονίδου Μ.; Ζυμπίδης Δ. Διερεύνηση του Μετασχηματισμού της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Φοιτητών/τριών στα Μαθηματικά, στο πλαίσιο της Προπτυχιακής τους Εκπαίδευσης και μετέπειτα Σχολικής τους Δράσης, στον άξονα του Προγράμματος Σπουδών. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, [S. l.], v. 1, p. 257–264, 2022. Disponível em: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4633. Acesso em: 17 δεκεμβρίου. 2025.