Χαλκίδης Ά.; Γκιόλμας Α.; Στούμπα Α.; Κονταξή Μ.; Σκορδούλης Κ. Μπορούν οι μαθητές Γυμνασίου να προσεγγίσουν έννοιες πολυπλοκότητας εργαζόμενοι με τη βιβλιοθήκη μοντέλων της NetLogo; Ευρήματα από μια πρώτη διερεύνηση. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, [S. l.], v. 1, p. 419–426, 2022. DOI: 10.12681/cetpe.3849. Disponível em: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3849. Acesso em: 13 απριλίου. 2025.