Κουτσάκας Φ.; Καραματσούκη Α.; Καραγιαννίδης Χ.; Πολίτης Π. Ποιοτική ανάλυση κινήτρων συμμετοχής, λόγων εγκατάλειψης και συνολικής εμπειρίας μαθητών σε ένα MOOC για τη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, [S. l.], v. 1, p. 5–13, 2022. DOI: 10.12681/cetpe.3801. Disponível em: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/3801. Acesso em: 16 δεκεμβρίου. 2025.