Γκιόλμας Α., Παπαναγιώτου Ζ., Παπαναγιώτου Α. .-. Τ., Στούμπα Α., Χαλκίδης Ά., Μπόικος Η., Ψωμά Β., Κατσιαμπούρα Γ., & Σκορδούλης Κ. (2024). Χρήση Διατάξεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής από μαθητές Δημοτικού για Διδασκαλία και Μάθηση για την Κλιματική Αλλαγή. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 405–409. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/7301