Sol(ar) System: Η επαυξημένη πραγματικότητα στη διδασκαλία της αστρονομίας ή της γεωγραφίας στην εκπαίδευση


Πρακτικά Εκτεταμένων Συνόψεων Εργασιών
Δημοσιευμένα: Σεπ 27, 2023
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη Πραγματικότητα Ηλιακό Σύστημα
Αναστασία Γεωργίου
Αθηνά Καρατζά
Αποστολία Γαλάνη
Γεώργιος Μπαμπασίδης
Περίληψη

Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να συνεισφέρει στη συζήτηση σχετικά με τη χρήση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας (Ε.Π.) για τη διδασκαλία του ηλιακού συστήματος στο μάθημα της Αστρονομίας ή της Γεωγραφίας στην Εκπαίδευση. Προκειμένου να γίνει αυτό, αναζητήθηκαν σχετικά άρθρα των τελευταίων πέντε ετών και μελετήθηκαν οι έννοιες που πραγματεύονται οι εφαρμογές των άρθρων και οι έννοιες που απουσιάζουν από αυτές. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: οι εφαρμογές Ε.Π. με θέμα το ηλιακό σύστημα είναι περιορισμένες και υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη, οι έννοιες που προσεγγίζουν είναι κυρίως η κίνηση των πλανητών και η χρήση της Ε.Π. ενισχύει τα κίνητρα των μαθητ(ρι)ών.    

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • 8. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ντρενογιάννη, Ε., & Ζέρβα, Ε. (2021). Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στη διδασκαλία: Η περίπτωση του Ηλιακού Συστήματος. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 14, 19-36.
Aggarwal, R., & Singhal, A. (2019, January). Augmented Reality and its effect on our life. In 2019 9th International Conference on Cloud Computing, Data Science & Engineering (Confluence) (pp. 510-515). IEEE.
Azuma, R. T. (1997). A survey of augmented reality. Presence: teleoperators & virtual environments, 6(4), 355-385.
Baba, A., Zorlu, Y., & Zorlu, F. (2022). Investigation of the Effectiveness of Augmented Reality and Modeling-Based Teaching in" Solar System and Eclipses" Unit. International Journal of Contemporary Educational Research, 9(2), 283-298.
Cercel, I., & Iftene, A. (2021, January). Planetarium-An Augmented Reality Application. In Proceedings of the Conference on Mathematical Foundations of Informatics MFOI (pp. 62-77).
Chen, C. C., Chen, H. R., & Wang, T. Y. (2022). Creative situated augmented reality learning for astronomy curricula. Educational Technology & Society, 25(2), 148-162.
Herfana, P., Nasir, M., & Prastowo, R. (2019, November). Augmented reality applied in astronomy Subject. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1351, No. 1, p. 012058). IOP Publishing.
Midak, L. Y., Kravets, I. V., Kuzyshyn, O. V., Berladyniuk, K. V., Buzhdyhan, K. V., Baziuk, L. V., & Uchitel, A. D. (2020, November). Augmented reality in process of studying astronomic concepts in primary school. CEUR Workshop Proceedings.
Siqueira, P. H. (2019). Augmented Reality and Virtual Reality Web Environment to Visualizing the Planets of The Solar System. To Physics Journal, 3, 167-185.
Tian, K., Urata, M., Endo, M., Mouri, K., Yasuda, T., & Kato, J. (2019). Real-world oriented smartphone AR supported learning system based on planetarium contents for seasonal constellation observation. Applied Sciences, 9(17), 3508.
Volioti, C., Keramopoulos, E., Sapounidis, T., Melisidis, K., Kazlaris, G. C., Rizikianos, G., & Kitras, C. (2022). Augmented Reality Applications for Learning Geography in Primary Education. Applied System Innovation, 5(6), 111.