Αξιολόγηση της Ποιότητας της Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Δημοσιευμένα: Μαΐ 11, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνικό-επαγγελματική εκπαίδευση Δείκτες Ποιότητας
Δημήτρης Ρίζος
Φραγκίσκος Γ. Μπερσίμης
Ιωάννα Μάνδαλου
Περίληψη

Η εργασία έχει ως στόχο την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων της Τεχνικο-επαγγελματικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των περιφερειακών ενοτήτων του Κεντρικού, Βορείου, Δυτικού και Νοτίου Τομέα της περιφέρειας Αττικής. Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έγινε ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της επαγγελματικής εκπαίδευσης με τη χρήση ενός συνολικού δείκτη ποιότητας ο οποίος αθροίζει τα χαρακτηριστικά των σχολικών μονάδων. Από τη στατιστική ανάλυση συνάγεται ενδεικτικά ότι δεν υπάρχει στατιστικώς σημαντικά διαφορά στο συνολικό δείκτη, οπότε μπορεί να θεωρηθεί ότι η παρεχόμενη εκπαιδευτική διαδικασία είναι το ίδιο ποιοτική για το σύνολο των τεσσάρων διευθύνσεων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Βιογραφικά Συγγραφέων
Δημήτρης Ρίζος
Μηχανολόγος ΠΕ17-021ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης
Φραγκίσκος Γ. Μπερσίμης
Μαθηματικός ΠΕ03
Ιωάννα Μάνδαλου
Φιλόλογος ΠΕ02, 4οΓΕΛ Πετρούπολης
Αναφορές
Αργυρίου, Α. & Γατσούρης, Θ. (2013), Η Τεχνική Εκπαίδευση στην Ελλάδα-Μύθοι και Αλήθειες, Ελευσίνα: Εργασία (Περιφέρεια Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Αττικής).
Ευαγγελόπουλος, Σπ.(1999) Ελληνική Εκπαίδευση τόμος Β΄20ος αιώνας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ζαβλανός, Μ. (2003) Η Ολική Ποιότητα στην Εκπαίδευση . Αθήνα: Σταμούλη Α.Ε.
Κατσαρού, Ε. & Δεδούλη, Μ. (2008) Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης, Αθήνα: ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής (2010) Ετήσια έκθεση για την εκπαίδευση, Αθήνα.
Παπαδημητρίου, Γ. (001) Περιγραφική Στατιστική. Αθήνα: Παρατηρητής
ΥΠΔΒΜΘ (2011) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ. Η πρόταση για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.Αθήνα: ΥΠΔΜΘ
Bersimis F, Panagiotakos, D.B. & Vamvakari, M. (2016) Investigating the sensitivity function's monotony of a health-related index. Journal of Applied Statistics. Vol: 1, 1-27
Education and Culture(2004) Key Data on information and Communication Technology in Schools in Europe. Belgium: Eurydice