Σχέσεις Συνάφειας Ανάμεσα στα Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα του Διευθυντή και της Ικανοποίησης που Νιώθουν οι Εκπαιδευτικoί από την Εργασία τους


Δημοσιευμένα: Μαΐ 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
διευθυντής εκπαιδευτικοί ικανοποίηση εργασία
Σουλτάνα Κολέρδα
Περίληψη

Κάθε σχολική μονάδα, ως μια πολύπλοκη και δυναμική, κοινότητα μάθησης,  μεριμνά για την αποτελεσματική λειτουργία της, επιδιώκοντας την επίτευξη των στόχων της, έτσι όπως αυτοί έχουν διαμορφωθεί από τις εκάστοτε εκπαιδευτικές πολιτικές. Η αποτελεσματικότητά της, σύμφωνα με την έρευνα και τη θεωρία,  αποτελεί συνισταμένη κάποιων κοινών παραγόντων, που της προσδίδουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, καθώς παρατηρείται σ’ αυτή μια συνεχής αλλαγή και βελτίωση. Ανάμεσα σ’ αυτούς, ιδιαίτερα ξεχωριστή σημασία και σπουδαιότητα έχει ο ηγετικός ρόλος του διευθυντή. Αυτός με τη συμπεριφορά και τη δράση του εμψυχώνει, εμπνέει και μεταδίδει στους εκπαιδευτικούς το όραμα του για την ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, παρακινώντας τους να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την επίτευξη των στόχων τους και να μεγιστοποιήσουν έτσι την επαγγελματική τους ικανοποίηση. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα έρευνας για  τη σχέση συνάφειας μεταξύ των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας του διευθυντή και της ευχαρίστησης που νιώθουν οι εκπαιδευτικοί από την εργασία τους, έτσι ώστε να αναδειχθούν οι χαρακτηριστικές εκείνες συμπεριφορές και διοικητικές ικανότητες του διευθυντή οι οποίες συμβάλλουν ιδιαίτερα στον υψηλότερο βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Σουλτάνα Κολέρδα

Νομικός, Εκπαιδευτικός (ΠΕ 70), MΕd