Αποτίμηση εφαρμογής εκπαιδευτικού προγράμματος «Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης» στην ανάπτυξη του εγγραμματισμού των μαθητών της Στ΄ Δημοτικού


Δημοσιευμένα: Μαΐ 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
παιδική εγγραμματοσύνη σκυταλοδρομία ανάγνωσης φιλοσοφία προγράμματος αποτίμηση ερωτηματολόγιο
Αναστασία Καππάτου
Πετρούλα Παπαθανασίου
Περίληψη

Η παρούσα δημοσίευση αποσκοπεί στην παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος ανάπτυξης της παιδικής εγγραμματοσύνης με τίτλο «Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης» που έλαβε χώρα κατά τα σχολικά έτη 2013-15 με αποδέκτες τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας. Ειδικότερα, γίνεται μνεία στη σκοποθεσία και τη φιλοσοφία του προγράμματος, στους επιμέρους στόχους που τέθηκαν από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς, καθώς και στις παράλληλες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος. Τέλος, με έναυσμα την ολοκλήρωση της διετούς εφαρμογής του εκπαιδευτικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε μια απόπειρα αποτίμησής του από τους ίδιους τους μαθητές που συμμετείχαν σε αυτό. Αναλυτικότερα, οι μαθητές μέσω των απαντήσεων που κλήθηκαν να δώσουν σε ερωτήσεις που περιλαμβάνονταν σε αντίστοιχο ερωτηματολόγιο είχαν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν οι ίδιοι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο έλαβαν ενεργό μέρος. Με τον τρόπο αυτό κρίνουμε ότι οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί εισέπραξαν την αναγκαία ανατροφοδότηση για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος και την καλλιέργεια του εγγραμματισμού που συνιστούσε και τον απώτερο σκοπό του.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Αναστασία Καππάτου
Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Φλώρινας
Πετρούλα Παπαθανασίου
Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Φλώρινας